Kayra_68_aksaray birazquality ayy bu ay Benimkide gecikti 20 gün hemde spıral var iki gün önce biraz kahverengi ve pıltılı sekılde leke oldu sevindim olacam diye yok gitti geri
Kayra_68_aksaray birazquality inşallah hamile değilimdir 3 oğlum var düşünmüyorum bidaha Allah’ım olmayanlara versin inşallah diye dua ediyorum valla aslında bidahaki Dr ya gittiğinde yumurtalık larımı baglatmayı talep edeceğim böyle olmaz
Kayra_68_aksaray birazquality korkudan yapamadım ki 🤣🤣 valla hamilelik olasılığına karşı sogan suyu kaynattım maydonoz kaynattım kekik çayı içiyom bi gör valla
Irmakk1 birazquality . Yine de hamilelik ihtimali olur mu Bunca şeye rağmen hamilelik imkansız gözüküyor. Doğum yapalı 6 ay olmuş regliniz henüz düzene girmemiş ondan olmuyorsunuz kafanıza takmayın
birazquality Irmakk1 yok doğum yapalı 1 yıl olmak üzere ama 6 aydır regl oluyorum. 6 aydır da hep düzenli geldi o yüzden çok telaş ettim aslında 😔 doktorum bile artık dalga geçiyor kızım meryem ana mısın sen bu kadar önleme hamile kalınır mı diyor 🤣
Kayra_68_aksaray birazquality iç bacım iç valla bebek bakmak zor yaş 36 oldu ne çocu Allah’a büyük konusmayım da inşallah yoktur
birazquality Kayra_68_aksaray çok zor benim iki tanede pertim çıktı 27 yaşındayım ama 50 hissediyorum valla arası çok az benimkilerin ikiz gibi büyütüyorum
birazquality Kayra_68_aksaray bugn 2 kupa adaçayı içtim gece yatmadan da kekik çayı içmiştim akşama bi daha içcem kekik sökülsün gelsin artık
Kayra_68_aksaray birazquality bende bugün arastırdin kuru kekik vardı evde 1 bardak içtim ama günde 4 5 bardak içecem valla