Kızlar benim 2 gün kahverengi akıntım oldu. Normalde her ay kahverengi akıntı görürüm sonrasında da kanamam başlar. Ama bu sefer akıntı beyaza döndü aklımı delircem. Dün olmam gerekiyordu doğum sonrası 6 aydır regl oluyorum hep 28inde geliyor bir kere erken oldum sadece. Hamilelikten şüphelenmiyorum aslında spiral ve prezervatifle korunuyoruz. Daha bu ayın 11inde kontrole gittim spiralim yerinde duruyor. Ama riske atmak istemediğim için prezervatifsiz ilişki olmuyor başında takıyoruz sonunda kontrol ediyoruz yumurtlama günlerinde ilişki yok. Yine de hamilelik ihtimali olur mu lütfen olmasın çünkü nolur rahatlatın beni ya yaşayan var mı böyle bişey