JanJan_ gece saat üçte emzirip altını her değiştiğimde baktım sabah 6-7 lere kadar uykumuz bölünüyor madem böyle değiştirmeyeyim dedim baktım bu kez de üzerine taşıyor abi en iyisi büyük bez takayım dedim taktım oh mis gibi kaka yapmadığı sürece altını değişmiyorum ama kaka yaparsa pişik olur diye korkuyorum gece hangi saat olursa olsun değiştiriyorum zaten koklayınca kaka var mı yok mu belli olur genelde kaka olmuyo zaten sabaha kadar bez duruyo mesela gece 12 de temiz bez takıyorum sabah 8 e kadar bezine ellemiyorum