allwrite Gokturkmom şu an ben de öyleyim, şu dışı beyaz, içi turuncu yuvarlak kavun hele, kesin bana darılmıştır.🤭😅
CheriBlossom myavocado en sevdiğimi seçemiyorum çok var erik, çilek, kiraz, kavun, karpuz, mandalina, şeftali, muz falan falan falan yani sevmediklerimi saysam daha kolay olur herhalde😅😅
myavocado allwrite Hazom ya böyle nektarin gibi minik minik şeftali, tadı da çok güzel ama çok güzel bir kokusu oluyor. Benim memleketim Çanakkale, çok severiz ama isminin bayramiç beyazı olduğunu ben bu sene TV’den öğrendim 😅 sadece o yörede yetiştirmiş herhalde, biz minik yeşil şeftali diyoruz 😅😅😅
Deletedmom192 myavocado yazın şeftali, nektari , kavun 🤣🤣 Kışın mandalina. Mandalinamı asla kımse ile paylaşmam. Yanımda mandalına yıyen bırı varsa omunkinden bir tanecik alırım ki dunyadaki butun mandalinaların tadına bakmıs olayım😂😂 Kardesım su yasıma geldım bır tane butun mandalkna daha yıyemedım dıye veryansın eder hep 🤭🤭
Cylnmiray Deletedmom192 yaa bende en sevmediğim mandalina yazmaya gelecektim posta 🤭😄😄 hiç ısınamadım mandalinaya. Portakal greyfurt bile okey ama o degil 😀
pogacayanaginannesi myavocado ayva ve limon hariç hepsini seviyorum favorim karpuz kavun çilek muz kivi mandalina erik üzüm şeftali
myavocado Hemdem__ ay vişneyi meyve gibi de yiyebiliyor musunuz, çok eski geliyor bana sadece reçel ya da hoşaf yapılır gibi geliyor
Hazom myavocado ahaahha en kötü sıkıyorum içine pekmezle güzel oluyor 😂 sadece hamileyken meyve yedim hiç aram yoktur