allwrite
Hazom ya böyle nektarin gibi minik minik şeftali, tadı da çok güzel ama çok güzel bir kokusu oluyor. Benim memleketim Çanakkale, çok severiz ama isminin bayramiç beyazı olduğunu ben bu sene TV’den öğrendim 😅 sadece o yörede yetiştirmiş herhalde, biz minik yeşil şeftali diyoruz 😅😅😅