The_paues hiçbir şeyden geri çekmiyorum sakınmıyorum soğuktan kalabalıktan bu çocuk mikrobu görecek mecbur 8 aylıkken geçirmişti.
Nörölojiye götürdüm egg çekildi her sene bir kere önerdi. Temiz çıktı ama doktorum yapacak bir şey yok rahat ol kreşe de yolla demişti.
Ateşi çıkınca hayattan kesiliyorum hala. En küçük ateşte acile gidiyoruz. Evden çalışıyorum bakıcı da var ateşi olunca yanından ayrılmıyorum