iperir_bul Ya normalmiş kızınız ortalama güzel bence. Daha az kıloda olanlar var gayet iyi bence içiniz rahat olsun 😇Bende bu ilkokulların kreşler varmış 4 yas için onlara bakıcam net bilgi de yok ya aradtırıcam şimdiden baksam mı gidip konusam mı bilemedim.? Özeller cok pahalı ve uzak evimize. Yürüme mesafesinde yok yani.
Oyun gruplarının faydası cok fazla bende kesinlikle katılıyorum. Benım kızımda yanlız giriyor ordan alışık ben bekliyorum senı dıyorum ama kreşte nasıl olur bilmem. Seviyor okul ortamını ama bende stresliyim o konuda. Bakalım neler olacak 🤭