MamaUygarVibes İnanın okula gittiğinde sıkılıyor çocuklar. Günde 50 kere rakam, şekil, ses çalışması yapıyorlar. Ben yemek yerken bile sınıftaki öğrencilerimle çalışma yapıyordum.😂 Birde şöyle bir şey oluyor, öğretmen bu çocuk zaten biliyor diye düşünüp diğer öğrencilere ağırlık veriyor. “Aferin” demiyor. ☺️ Bazen erken öğrenmek sıkıntı oluyor, çocuk ben bunu biliyorum deyip derse kendini vermiyor. Başka şeylerle ilgileniyor.