nerminisitan ben çözümü sağlıklı atıştırmalıkta buldum özellikle gece emzirme sonrası felaket açlık oluyor bende hurma ceviz atıp ağzıma öyle yatıyorum gün içinde çok şekere düştüysem kötünün iyisi diye şu cevizli sucuktan yiyorum, tahin pekmez yiyorum veya tahin helvası. Yani bunları masum demiyorum asla ama paketli yerine bunları yiyorum. Bir de belirtildiği gibi ne kadar karbonhidrat yersek o kadar gereksiz açlık olur, protein ve salata ağırlıklı yemek lazım bende uyamıyorum ama yolu bu işte 🥲