nerminisitan vallahi ben kilo verdim. Hem de tulumba yiye yiye 😅 nasıl oldu bilmiyorum. İştahım çok açık. Yani tatlıya saldırasım geliyor. Emzirme açlığını anlıyorum. Çok zayıfım diyemem ama hamilelikten önceki kiloma döndüm. 6 aydır emziriyorum. Çok su içiyorum, geceleri uykusuzum. Gün içinde bebem kucağımda. Ailemden uzakta bebeme tek bakıyorum. Belki bundan dolayıdır.