bdbhdkekne ayy bende öyleydim emzirmeyi bırakamam çok seviyorum diyordum ama şimdiden 1,5 yaş gibi bıraksam mı diyorum henüz yeni 8 aylık olucaz ama gerçekten her emzirme korkuyla geçiyor göğsüm yara oldu bazen emerken gazı oluyor o zamanda dişleriyle ısırıp gazını çıkarıyor valla oyuna çevirmesin diye dişlerimi sıkıyorum sesimi yutuyorum ama canımdan can gidiyor hemen 1 dk 1 dk diyip elimle çenesini açıp göğsümü kapatıyorum 🤣🤣🤣