gokcemevaa dört ay gündüz kucakta uyuttuk, yeni yeni beşiğe geçti . Gündüz uykuları yarım saat. O anneleri izleyip üzülmeyin arka planı farklıdır. Ben emzirme ile delirirken takip ettiğim kişiler sürekli emziriyor gibi paylaşım yapardı aylar sonra biri meme reddi yaşamış , biri silikon uç ile emziriyormuş onları paylaştılar. Bir süre sonra kendi kucakta kalmak istemeyecek ben göğsümde uyuttuğum zamanları özlemeye başladım artık sığmıyor 🥲 sizinki de zamanla alışıcak beşiğe