gokcemevaa benimkininde gündüz uykuları iyiydi uyudumu 2 3 saat kalkmadigi olurdu. Bence bu tamamen çocukla alakalı uykuyu sevmek diye birsey var bazı bebekler hiç sevmez ben hiç kucağımda uyutup öyle alıştırmadik yenidoganken bile hemen emzirip uyutup reflu yatağına koyuyordum, 2 aylıkken hamak salıncak aldım 6. Aya kadar onda uyuttum çokta rahat ettim. Benim bebek ilk 3 ay kolikti gündüz uyur akşam 6 7den sonra krizlere girerdi asla uyutup susturamazdık bazen gecelere kadar sürerdi bazende 10a kadar sonra uyurdu.