mervee123_ nurrr26 boğazına hala süt kaçıyor emzirirken ve mama verirken sadece ona odaklanıyorum. kusmuğu çok sık değil arada burnundan geliyor son 3 gündür nefes alış verişinde sıkıntı var bugün hastahaneye götürdüm sıra yoktu yarın yine götürücem
nurrr26 mervee123_ ben doktora götürdüğümde gayet iyi görünüyor dedi ama ultrasona da yönlendirdi herhangi bi şey yok dediler ama normal gelmiyor aldığınız bilgiyi paylaşırsanız çok sevinirim
mervee123_ nurrr26 ben 38 günlükken bu şikayetle götürdüm sadece stetoskop ile göğsüne baktı iyi sıkıntı yok dedi aynı size dediği gibi ultrasona yönlendirdi bugün acile götürdüm buhar yazdı