Bi anda hiç beklenmedik bi şekilde oldu. Bebeğin altını değiştiriyodum hani emeli de bayağı olmuştu. Bi anda burnundan fışkırır gibi süt geldi. Korktum nefesi gider gibi oldu annemi çağırdım hemen. Sırtını falan sıvazladı, okudu da biraz. Şu an iyi düzeldi ama çok korktum. Neden olmuştur acaba fikri olan var mı ?