acimavi Woman35 mutfakta yemek yiyorum ama hissetmedim. Gece hissettim ben 4.24 te olmuş 3.5 şiddetindeydi galiba, ona uyandım. Artçılar devam edecek demişlerdi, Rabb im büyüğünden korusun inşallah
birhanim25 acimavi Ahmet Ercan olması lazım artçılar %90 bitti dedi enerji boşalmış bayağı Yine de Allah bilir tabii Rabbim korusun
ekimannesi11 Woman35 koltukta oturuyordum sallandı baya koltuk bende acaba psikolojikmen öyle oluyor dedim kendi kendim 🥺
momas Woman35 ben anlamadım evimiz 15. Katta hava da öyle rüzgarlı ki avizeler sürekli sallanıyor deprem olsa da anlamam şu an…
Woman35 ekimannesi11 ruzgar dinse bari 🙄 hava hic normsl değil dicemde su an korkudan hicbisey normsl gelmiyo bana
pozitifanne06 Woman35 ay ben de bunu yazmaya gelmiştim sanki 2 dakika önce de tekrar oldu gibi hissediyorum sürekli sallanıyorum gibi, Erzincan depreminde de boyle olmuştum 😔