Woman35 Az once ufaktan sallandik mutfak dolabından kutu düştü hissetinjz mi? Daha dusmemis internete
gizememre Woman35 ben kafayı yiyorum sandım iş yerindeyim 1 arkadaşım daha hissetti gerisi hissetmemiş herhalde kuruntu yapıyorum dedim
Woman35 gizememre esimde işte o da hissetmemisti 6.ksttayiz belki ondan hissettim koltukta oturuyorrdum havada ruzgarli
rabia2022 O günden beri annemlerdeydim eve gitmeye cesaretim yok her bulduğumda eve girdiğim gibi artçılar oluyor ve hepsi hissediliyor ya şaka gibi artık kafayı yemek üzereyiz ne yapacağız bilmiyorum 6.2 olan depremi tetikleyip duruyor