Tubavttr Ben oğluma 3 aylıkken almıştım. Onun öncesinde kendisinden haberim yoktu. Biz original yazanı aldık, night yazan geceyi almadık gerek kalmadı.
Bunun öncesi biogaia,nurse harvey metsil gibi piyasada bilinen gaz damlalarını ve prebiyotikleri filan denemiştik. Ayrıca heralde youtubedaki kolik+gaz+yenidoğan masajında izlemediğim yapmadığım kalmamıştır.
Gripe water’a kadar her gün kangru+kucak+emzirme ve kolik sancılarıyla 3 ayda yorgunluktan, 10 kg doğum kilosuna ek 17 kg verip çöktüydüm dibe.
Artık yemeği tuvaleti filan geçmiştim yani, sadece oğlumu morarırcasına ağlatan o sancılar gelmesin canı yanmasın idi tek derdim.
Sonra bunu duyduk gördük aldık,2 şişe kullandık. 5,5 aylıktı kendi kendine gaz çıkartmaya başladı.
Eğer 2. Ye hamile kalırsam hemen 2-3 şişe stoklayacağım 😂