Tubavttr Bu damlayı kullanıp memnun kalan kesin almalısın diyeniniz var mı ve gece gündüz ayrı mı var ama benim oğlum gece gündüz farketmeden gaz problemi çekiyo iki formunda almam mı gerekiyo yoksa biri yeter mi yeterse hangisi
Hunilianne Tubavttr ben de kullandım night olanını. İlk kullanımında gece oyle uzun uyudu ki korktum basında oturdum🙈🙈birkaç gün öncesine kadar içiriyordum ama tadı çok bogucu eşim tadinabatiktan sonra boşver icirme dedi vermedim ben de. Siz de verecekseniz çok damla damla içirin birden vermeyin tıkanmasın çocuk
Hunilianne Tubavttr gündüz pek sıkıntı olmuyordu gaz konusunda geceleri başlıyordu problem gündüz vermedim. Ama verilebilir
Serap46 Tubavttr 25 günlükken kullanmaya başladık inanılmaz memnunum. Şu an 3 aylık her gün düzenli veriyorum gazını almama bile gerek kalmıyor kendiliğinden çıkarıyor. Çocuğu olan tüm arkadaşlarım bundan kullandı onların tavsiyesi üzerine aldım iyi ki almışım 💞👍🏻
Serap46 Serap46 original olanı kullanıyoruz bu arada. Gece gündüz fark etmez 4 saatte bir veriyorum her gün zaten doğal organik bir ürün. Kendim de içiyorum arada bence tadı çok güzel.
Tubavttr Serap46 bende orijinal olanı sipariş ettim gittigidiyordan 175tlye buldum 4saatte bir ne kadar veriyorsunuz kaç damla dicem ama şırıngayla veriliyormuş sanırım ölçünüz ne kadar
Serap46 Tubavttr kutusunda bebeğin ayına göre verilmesi gereken miktar yazıyor. 2hafta-1ay arası yarım çay kaşığı (2.5ml) 1-6 ay bir çay kaşığı (5ml) 6ay ve üzeri 2 çay kaşığı (10ml) Yetişkinler 2 yemek kaşığı (30ml)
Serap46 Tubavttr 175tl iyiymiş. Ben ilk 210tlye almıştım gittigidiyordan çok acil ihtiyacım vardı. Sonra baktım mucize bi şey hemen Amerika'ya giden bi arkadaşıma sipariş ettirdim. O da neredeyse 100tlye geldi şişesi.
Tubavttr Serap46 2buçuk aylığız 5 ml verilmesi gerekiyor ama her verildiğinde mi 5 ml yoksa totalde mi
Tubavttr Serap46 yine aynı sitede 270e kadar çıkıyo bilinen ve güvencesi olan Bi site olduğu için çakma vs. Diye düşünmeden aldım inşallah öyle değildir
Serap46 Tubavttr evet her seferinde 5 ml. İlk aldığım pakette ölçülğ damlalık çıktı şırıngadan daha kolay veriliyo onu kullanıyorum hala. Şırınga zor gelirse çay kaşığıylamda verebilirsiniz.