Aybars_seyma çalışmıyorsaniz yarım günü öneririm zaten geldiği gibi öğlen uykusu park vs ile gün biter ama elinizi çabuk tutun yaz okuluna kayıt yapın oryantasyon haftasını kaçırmayın sonradan kaynaşmış bir ortama girmek çocuklar için zorlayıcı olabilir. Tam gün ile fiyat farkı az olsa da bence yarım gün daha iyi