Aybars_seyma yarım günle tam gün arasında inanın hiç fark yok. Bizim kreş 30 aylıktan itibaren alıyor. Çocuklar aşırı mutlu hepsi de tam gün gidiyor. Benim kızım da 30 aylık başladı tam gün olarak. Zaten rutin şöyle sabah kahvaltı, hoplama zıplama esneme dans, sonra masa başı etkinlik, ogle yemegi, uyku, atistirma saati, hava guzelse bahcede oyun degilse ortak alanda baska siniflarla oyun. 3 bucukta da bitis. Yarim gunde alacagim dersen ogle yemeginden sonra alacaksin tek fark evde uyuyacak. Tam zamanli kres fiyatiyla bir farki da olmuyor.