eymenku ben pahalı biberonlar tercih etmedim wee baby aldım bebeğim hem beni hem mamayı içti 7 aylık hala da emiyo da mama da içiyo ek gıdada yiyo yani siz 1000 tl lik biberonla alsanız bebeğiniz tutmuycaksa tutmuyo biberonu bence uygun fiyatlı biberon alın bi deneyin derim ben cam şişe olması yeterli başka bi özellik ne olabilirki zaten biberon da