kuzeyyy07 saresununannesi beş buçuk aylık olmak üzere ve kullanmayı düşünmüyoruz. Kızımda da hediye gelmişti çok çok az kullanmıştık. Malesef ev kazaları olabiliyor.
Aerith saresununannesi hiç kullanmadım. Yürüme arkadaşı kullanıyoruz. 10 aylık oldu şu an yavaş yavaş yürümeye başladı. Ben doktoruma danışmıştım. Almayı düşünüyordum ama tavsiye etmiyorum demişti o yüzden almadım onun yerine yürüme arkadaşı aldım.