Merhaba anneler ❤️
4 ay 7 günlük bebeğim var yürüteç ne zaman kullanmaya başlayabilirim? Sizler ne zaman başladınız, bide eşimle ben kullanmak istemiyoruz yamuk ayağı hemde penguen yürüyüşlü olur diye ileri de yani bilmiyorum fikrinizlerinize açığım. ☺️