esmira1
Olabilir normal bir durum canım sıkma canını sürekli emzirmeye çalış biliyorum zor ama bu sekılde ilerle mamayı da vere göğsünü de ver. Bizde böyle böyle büyüttük ne mamadan ne memeden vazgecmedi. Her çocukta belki farklı tepki yartır ama bizim memeyi de bırakmadı. Pompayla çek ve incir hoşafı ye. Kuru inciri küp küp doğrayıp kaynatın biraz da şeker ilavesi emin ol destekleyecek. İncir prolaktin yani süt hormonunu yükselten bir kuruyemiş. Bol bol da su ve yesillık. Sürekli annem incir hoşafı yapmıştı faydasını biz çok gördük bi arkadaşım tavsiye etmişti. O zamandan beri her doğum yapana da yaparız. Benim ikinci bebeğim ilki başkaydı bu bambaşka aradaki 9 sene fark var bebeklileri arasında da o kadar fark var ki diğerini 2-3 gün belki süt gelene kadar destekledik mamayla sonra sadece meme gittik uyuyordu. Küçük olansa günde 3 kez mamayla devam ettik şimdi 7. Ayında sadece sabahları veriyorum. Artık ek gıdaya geçtiğimiz için mamayı azalttım ve ek gıdaya devam. Korkma sıkma canını mama da olmasa çok daha zor olurdı. İlk bebek telaşıdır belki mama vermek istemezsin bende öyleydim şuanda hiç pişman değilim hatta büyük kolaylık mama. Çok dışarı çıkamadım Eylül de doğum oldu sonra kıs falan derken geçti ama hastaneler de muayene zamanlarında büyük kurtarıcı hemen hazırlayıp veriyorsun büyük kolaylık sadece mamayla büyütenler var sıkma canını yani mama takviyesi yap bebek aç kalmasın derim