Sürekli denemeler yapın. Ben de 1 hafta sonunda başarabilmiştim. Meme ucunuzu kahverengi yerden itibaren iki parmağınızla katlayıp daraltın ve bebeğin ağzına koymaya çalışın. Bana emzirme danışmanı böyle gösteriyordu. Bir de bende 3.günde sıtma oldu süt inmesinden ve meme boşalmadığı için oluyormuş. Bebeğinizi emzirmeyi denemediğiniz bir anda da makineyle sağım yapın ki sütünüz hem çabuk gelsin hem de sıtma olmayın