shrbanfrhat berfinlinam bebeklerin elleri ve ayaklarının soğuk olma sebebi damarlarının ince olması diye bılıyorum ateşini ölçün üşümüyorsa kat kat gıydırmeyin bence sıcakdan isilik olabılır ben ilk zamanlar bebegımı kat kat gıydırıyordum hemsıre isilik olmjs cok gıydırme demıstı ama yınede size kalmıs 🙏🙏
3kedili2bebekli shrbanfrhat hiç bir doktorun ayağından usutmussun hasta olmuşsun dediğini duydunuz mu 😂
allwrite Ben de bebeğim de çorapla yatıyoruz. Ayağından çorabını çıkarttığımda birkaç saniye sonra buz kesiyor. Ayağım üşüdüğünde doğrudan karın ve eklem ağrım oluyor, bebeğim neden üşütmesin.
tugrulreis @shrbanfrhat ben hep bebekte bir birey diye düşünerek kendim nasıl yapıyorsam ona da öyle yaptım doğduğundan beri çorapsız uyuyor. Birde bir tanıdığım gece gündüz yaz kış soğuk alır diye çocuk hep çoraplı duruyordu küçücük çocuğun ayağında mantar olmuştu o yüzden ayağının hava almasından yanayım 🌸 Yani size kalmış bir şey içiniz nasıl rahat ederse :)
Ess92 shrbanfrhat çorapsız yatırıyorum ben de.. çorapla yatmanın dolaşım sistemini etkilediğini okumuştum bir yerde..