shrbanfrhat 16 aylık çok soğuk değilsi yalnızca uyku tulumu giydiriyorum çorap giydirmiyorum ama çok soğuklarda dikişsiz gevşek çorap giydiriyorum, yoksa gece ayakları üşürse gaz sancısı ile uyanıyor ve ayakları üşüdüğünden fazla çiş yaptığı icin sabaha karşı bezini değiştirmek zorunda kalıyorum