Busenin ilk baslarda philips aventin biberonunu kullaniyoduk memnundumda ama bi ara memeyi reddedicek binerona alisti zannettim bi arastirmaya girdim lansinoh momma aldım biberon basligı dgerleri gibi degil meme yapisindan şeklide oyle 4 aydır hem biberon kullaniyoruz hem emziriyorum bi sorun yok kesinlikle tavsiye ederim