Busenin şimdiye kadar 3 tane biberon değitşrdim hiç birinden verim alamadım Wee baby, bebedor ve en son chicco aldık. Çok hızlı akıtıyordu. En son anne göğsüyle uyumlu Philips avent aldık. kullanıyorum çok memnunum. Süt sağdığım da, mama yaptıgımda da bu biberon kullanıyorm meme reddi olmadı çok şükür. Hem emip hemde biberon kullanabiliyoruz.