MHMA Bizim evde digitürk var,şu an kızım 6aylık nerdeyse.eşim bazen maç izlerken kucağına alıyor kızımızı,en büyük cimbomu öğretecek güya😃hatta GS amblemli badisi var kızımın giydiriyoruz falan benim hoşuma gidiyor.Kızımla maçlara gidicez seni de alırız artık diyip makara yapıyor benimle😃bence güzel bir şey yaa hoşuma gidiyor ☺️