Benim kızım 10 aylık belinde ve sol omzunda n üstünde var çocuk dr.onkolojiye yonlendirdi aylık takipliyiz ilk zamana göre belindeki kizaliklik ve şişlik azaldı omzundaki kırmızı noktalar kaldı be morardı.her gittigimizde kan tahlili yapılıyor bide görünen bı yerinde olmadığı için tedavi gerekmiyor dediler şimdilik.gorunen bı yerinde olunca estetik açıdan ilaç tedavisine baslaniyormus küçülmesi için bizim dr öyle demisti