mthnmh bebeğimde var . 15 aylık 3 yerinde aynı sizin beneğiniz gibi saç dibinde var bi tane biri elinde biri göbeğinde aynı şekildeydi alnındaki ve göbeğindeki . 4 aylıkken ilaç kullandık 8 aylıkken bıraktık. İlacın faydasını çok gördük. Şişliği indi kızarıklıkları gitti . Şuan tekrar kızardı ama şişme yok doktorumda öyle dedi zaten saçı kapatıyor. Tek ilacın yan etkisi 3 ay vücut olarak gelişim geriliği oldu . Hem o yüzden bıraktık hemde doktorum artık kendi kendine geçme zamanı geldi dedi. Göbeğindeki gitti . Elindekinin rengide soldu . Alnındaki dediğim gibi kızardı ama şişme yok .