iremsarp bizim de öyle. Bugün net bi şekilde agu dedi ilk kez. Agulamamıştı da çünkü. B seslerini çıkarıyor ama net değil napıcaz böyle hala aynı benimki de. Biraz araştırdım ama 15 aya kadar normal diyen dr da olmuş yazılanlarda bi de gelde ağlarken mızmızlanırken bi şeyler söylüyor normal zamanda genelde çığlık atıyo sizin de mi öyle