[silindi] benim de en zorlandığım süreçlerden biri oldu, sütten kesmeye çalışmadan önce sürekli “artık süt bitti kızım memede süt kalmamış d” diyerek sürece hazırlamıştım, bi gün içerisinde karar verip ondan sonra hiç vermedim, başlarda çok ağladı istedi direndim, çok ısrar ettiği zaman kucağıma alıp öpüp sarılıp sevdim anlattım sürekli bitti annecim diye, su teklif ettim, oyun oynayalım diye dikkatini dağıttım, ( öncesinde zaten öğün sayısını azaltarak sürece hazırlamıştım) bu yüzden gece ve gündüz emmesini birlikte bıraktım , gündüz hiç emzirmediğim halde ilk gece uykusunda emmek için uyanmadı ( normalde 2-3 saate bir uyanır emerek geri uyurdu) çok şaşırdım ama o gece uyanmaması beni çok mutlu etti, sabah uyanır uyanmaz emmek istedi ama yine dayandım dikkatini dağıtıp birlikte kahvaltı hazırladık o şekilde unuttu yine, sonraki günlerde hep geldi ama sabırlı olup dayandım , bir hafta sonra kabullendi durumu, sonrasında meme diye sarıldı geldi hep ama gülerek 😊 bir ay sonunda tamamen unuttu, inşallah bu süreci kısa sürede atlatırsınız 🙏