Nurce bu tür haberlerin en çokta burada paylaşılması taraftarıyım, sizinde dediğiniz gibi anne bebek platformu olduğu için en çok bizim görmemiz gerekiyor ki daha çok dikkatli olalım. Paranoyaklık değil ama yaşadığımız devir maalesef çok kötü ve insanlar artık çok acımasız. Bu konuda hassas olan anneler içinde zaten etiket var dikkate alıp posta girmezlerse de bir sıkıntı olmaz zaten.