Hasekihurremsultan1 yabancı olmasıyla alakası yok bende yabancıyim 17 yayaşımda istanbula geldim bakıcılık yaptım kadının eşi yoktu sırf ben yeni gelmişim az paraya da çalışacağım için aldı işe kadın 3 4 günde bir eve gelirdi ben Türkçe bilmiyorum genç cahilim bebeğe ne verip ne verilmeyeceğini bilmiyorum 4 aylıktı ilk işe başladığımda mamasini gece içmesi gerekiyor diye gündüz kendim yediğim şeyleri çiğneyip verirdim eve geldiği gün ben izinli olurdum artık kaç günde bir gelirse o gün de erken arkadaşıyla gelir bebekle pek ilgilenmez di bebeğe bir şey olmasın diye iznimi o evde geçirirdim çocuk 2 yaşına gelene kadar baktım çok şükür hastanelik durumu gelişim geriliği olmadı ama şu an kendim anne olunca o günleri hatırlayıp çok üzülüyorum bebek sofrada ne varsa yediği çocuk deterjanında kiyafetleri yıkanmadi bebek şampuanı diye bir şey görmedi anne şevketi görmedi bebek benim çaresiz olduğumu annesini umursamadığını anlıyormuş gibi hiç bir şeye direnmezdi şu an kendi bebeğimi büyütürken hep diyorum keşke o zaman da Timur’a da böyle bakabilseydim diye vicdan yapıyorum şu an 12 yaşında akıllı sağlıklı kocaman çocuk olmuştur
Sadece benim demek istediğim yabancı olsun olmasın her kez aynı değil