Taze_1anne Spralde cok güvenli degil o yüzden spral +prezervatif+gericekilme yöntemi kullancaz 🤣gerisi takdiri ilahi
ruhpastasi Busraapo kaymışsa bir ihtimal arkadasim.spiral düzensizlik yapıyor bazen aylarca adet olmuyorum her defasinda evet bende şüphelendim test alıyorum ama tırt çıkıyor oyle bi ihtimal yok yani
Serapaylar Melek4406 adet bittikten 2 gün sonra falan takılıyo rahim aşağıda olduğu için daha az acıyo çünkü ama adetliyken takmıyolar diye biliyorum