Gününüz çok geçmiş. Sabahı beklemenize gerek yok. Hemen çıkar.. Ben olsam nöbetçi eczane yollarına düşmüştüm 😂 bu arada bende kızıma spiral varken hamile kaldım. Kaymış... çok da güvenli bi yöntem değil bence. Çevremde bu şekilde hamile kalan çok kadın oldu