Tazeanne30 Elaamomm ben evlenene kadar hep jilet yaptım acı eşiğim çok düşüktür ama ona rağmen şuan düzenli ağda yaptırıyorum.Pudra götürün yanınızda onu sürdürün almadan ve küçük parçalar halinde alsınlar saha az canınız yanıyo
Oksijenn Elaamomm bazi kişilerin eli hafif bence illaki agriyor cok ama kimisi daha az acitiyor ona inanamya basladim son zamanlarda kuafor degstrmstim mecburen