Elaamomm başka cocuk düşünmüyorsan yaptır ama güvenilir bi yerde yaptırmalısın. Bende bekarken gittim 2400 bayıldım ve daha seyanslarım bitmemişti son 6 seans kalmıştı ama ani evlilik kararı aldık hemen evlendim sanki ne acelem varsa 😄 evlendikten 1 ay sonra hamile kaldım, yok olan kıllarım badem yağları zeytin yağları sayesinde yeniden günyüzüne cıktılar ve göbek kısmı tüylendi bende aşırı derecede doğumdan sonra dökülür dediler ama dökülmedi vucudumun çatlamasıda cabası... Ve diyeceğim şu ki hem 2400 boşa gitti hem daha fazla kıllandım 😄