defnevedoruk Kesinlikle yurt dışı gibi maaş bordrosu isteyin ve bir kefil ile kontrat yapın birdahakine,7 ay önce taşındım çıkmadan evi falan boyadık önden 2 kira kapora vermiştik eğer temiz bırakmazsak parayı vermiyor ev sahibi. Türkiye de 4 senedir evim boş sırf bu yüzden kiraya vermiyorum umarım davayı açar ve evinizin zararını alırsınız.