defnevedoruk ah ah keşke yaptırmadan önce delil tespiti isteseydiniz mahkemeden, dava gibi değil bir iki haftada hızlıca hallolurdu, hemen bir bilirkişi gelir zararın ziyanin tespitini yapardı, kesin şekilde delil olurdu elinizde. Ama delillerin değerlendirilmesi mahkemenin takdirinde, siz fotolar, tanıklar ile de dava açabilirsiniz, ozellille yaptırdığınız firma ya da işte tamircilerden alınan faturalari saklayın, onların tanıklığı da iyi olur