Ben dün atlattım mevlüdü. Bebeğimi çıkartmadım odasından annemin evinde yaptım zaten. Hoca geldi okudu ilahilerini söyledi. Bebeği görmek isterler diye hani eskiden yaptığımız çarşaf salıncaklar vardı ya battaniyesinin içine yatırıp o şekilde teyzemle sadece uzaktan gösterdik. Öpme kucağa alma vs olmadı. Hediyelerini bana verdiler. Bu şekilde yapabilirsin sen de .