momas ayni durum oldu.burnumdan da ameliyat olmak için plastik cerrahiden randevu almstim o ara ben aldırmak istediğimi söyledim ileri tarihe attılar.o gün iğne oldum kesip aldılar kimisine dikiş atıldı kimisine bant takıldı krem sur dedi geçti hiç iZ kalmadı.(Dikiş izi var tabi onu da dikisini sağlık ocağında aldrmistim)