Kitsu biz 5. Ayda tamamen bıraktık. Yüzüstü dönüyordu ama geri sırt üstü dönemediği için cesaret edip açıkcası bırakamadık. Sevinebebenin yarım kundakları var onla kundak yapıyorduk. Birde yanımızda reflü yatağıyla yattı o zamana kadar. Dönmeye çalıştığında hissedip kalkıyorduk tekrar kundaklayıp devam ettiriyorduk uykuya. Yuvarlanmaya başladıktan sonra tamamen bıraktık. Çünkü serbest yatmak istiyordu, yüz üstü dönünce sırt üstü veya yan yatabiliyordu isteğine göre. başlarda uyandırıyor kendini ama zamanla düzeliyor