Benim kızım 6 aylık kundağı geçen hafta bıraktık. Kundaksız daha uzun uyuyor ve daha mutlu ne hikmetse ☺️ geceleri içinde uyku tulumu tavsiye ederim. Ayaklı olanlar vardı kollar sıfır model. Ben onu kullanıyorum tehlikeli değil ve sağa sola dönemiyor onunla gece uykusuna da etki etmiyor uyur yani 😌