nayirnolamaz06 Ben son sınıfta dersane, staj ve üniversite üçleminde sınava hazırlandım. 1 yıl boyunca sosyal hayatım sıfırdı; mübalağa etmiyorum, arkadaşlarımla neredeyse ders dışı görüşmüyordum. Hiç misafir kabul etmiyordu ailem. Sadece benim kpss odaklı yaşıyorduk. Yemeğim, kıyafetim herşeyim hep hazırdı. Bu koşullarda kpssyi kazandım. Yani ben sadece sınava hazırlandım tek işim buydu. Şimdi sizin önünüzde çok fazla sınav olacak, şevkinizi kırmak istemem, fakat yerinizde olsam bitirdiğim bölümlerden birine yoğunlaşıp daha az sınava hazırlanmam gereken bölümü seçip ona odaklanırdım. Çocuğunuz var diye tahmin ediyorum; üniversite sınavı için çalışma, üniversitede okuma süreci çok zorlu olabilir. Ki sonrası da anlattığım boyut. 12 yıllık öğretmenim, uzmanlığımda var, hiç 60 bin maaşım olmadı🙈