Öğretmenler 100-150 bin tl maaş alıyorlar da mı maaşlarını beğenmiyorlar? 10 yıllık matematik öğretmeni ablamın maaşı 40 bin tl. 20 bin kreş ücreti, 10 binden fazla yakıt gideri. Kısacası sadece emekli olmak için çalışıyor. Ailelerin insan değil de krallıklarına veliaht yetiştiriyormuş gibi tutumları yüzünden de öğretmene saygı denen şeyin kalmaması ise cabası. Öğretmen olma hevesinize saygı duyuyorum ancak bizim ülkemizde bu koşullarda yapılacak iş değil.
Araştırdınız mı bilmiyorum, zabıt katipliğine bir göz atın derim.