47aydanur ya gitmeyin tabi ki.. ayrıca eşinizi annesi nasıl bu kadar etkiler, sizi arayıp nasıl azarlar. Koca koca insanlar düşünüp karar vermişsiniz onun bir şey söylemeye hakkı mı var? Elbette gitmeyin, bebekle bunu yaşamakla yalnız yaşamak arasında çok büyük bir fark var… ilk gün biz kendimizi bıraktık oğlumuzun ihtiyaçlarını düşündük tek tek.